srijeda, 19. siječnja 2011.

Ostani sa mnom Gospodine

Ostani sa mnom Gospodine
Molitva sv. Pia iz pietrelcine, nakon pričesti



Ostani sa mnom Gospodine, bitna je tvoja prisutnostda te ne mogu zaboraviti.
Ti znaš kako te lako napustim.

Ostani sa mnom Gospodine, jer sam slab i trebam tvoju snagu da ne padam tako često.

Ostani sa mnom Gospodine, Ti si moj život i bez tebe, ja sam bez žara.

Ostani sa mnom Gospodine, Ti si moje svjetlo i bez tebe ja sam u mraku.

Ostani sa mnom Gospodine, pokaži mi svoju volju.

Ostani sa mnom Gospodine, da čujem tvoj glas i da te mogu slijediti.

Ostani sa mnom Gospodine, jer te jako volim i želim za uvijek  biti u tvom društvu.

Ostani sa mnom Gospodine, ako želiš da ti budem vjeran.

Ostani sa mnom Gospodine, zbog moje siromašne duše, želim biti mjesto utjehe za Tebe, gnijezdo ljubavi.

Ostani sa mnom Isuse, kasno je i dan se bliži kraju a život prolazi; dolazi smrt, sud, vječnost. Potrbno mi je obnoviti snagu da ne zastanem na putu, zbog toga te trebam. Sve je kasnije i smrt dolazi. Bojim se mraka, iskušenjažeđi, križa, žalosti. O kako te trebam moj Isuse u ovoj noći egzila!

Ostani sa mnom večeras Isuse, u životu sa svim tim opasnostima. Trebam te.

Dopusti mi da Te prepoznam kao tvoji učenici u lomljenju kruha, tako da ovo euharističko zajedništvo bude svjetlo koje raspršuje mrak, sila koja me podupire, jedinstvena radost mom srcu.

Ostani sa mnom Gospodine, jer u času moje smrti želim ostati sjedinjen s Tobom, ako ne prema zajedništvu, barem po milosti iljubavi.

Ostani sa mnom Isuse, ne tražim Božansku utjehu jer je ne zaslužujem, ali tvoju prisutnost, o da, to te tražim u mojim molitvama.

Ostani sa mnom Gospodine jer ti si jedino što tražim, Tvoju ljubav, Tvoju milost, Tvoju volju, Tvoje srce, Tvoj Duh jer te volim i ne tražim nikakve druge nagrade nego da te mogu voljetisve više i više.

Volim te , voljet ću te svim svojim srcem na zemlji i dalje u vječnosti. Amen!

2 komentara: